نویسنده = داوودی، محمد
تعداد مقالات: 4

The Contribution of Psychological Well-being, L2 Teacher Grit, Grit-s, and Perceived Organizational Support to Teacher Continous Professional Development: The Mediating Role of Work Motivation

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

مرتضی بُنجخی؛ سید محمدرضا امیریان؛ محمد داوودی؛ سید محمد رضا عادل

Self-Regulation Strategies in Online Education: Phenomenological Insights from Highly Self-Regulated Students

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

مریم علی بیگی؛ Mohammad Davoudi؛ سعید غنی آبادی؛ سید محمدرضا امیریان

Investigating the Contribution of Social Justice Orientation, Critical Thinking, Empathy, Reflective Practice, and Multilingualism to the Implementation of Critical Language Pedagogy: A Model Proposal

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 25 شهریور 1404

Ali Amjadi؛ Mohammad Amirian؛ Mohammad Davoudi؛ Gholamreza Zareian

Iranian Prospective English Language Teachers’ Perceptions of Neurocognitive Science Core Concepts: A Phenomenological Study

دوره 15، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1403، صفحه 259-292

10.48311/LRR.15.1.259

Hamid Khosravany Fard؛ Seyyed Mohammad Reza Adel؛ Ali Moghimi؛ Mohammad Davoudi؛ Saeed Ghaniabadi