کلیدواژه‌ها = EFL learners
تعداد مقالات: 14

Technology-Enhanced Educational Games in EFL Settings: The Case of English Speaking

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Zhila Kiyanfar؛ Mehdi Sarkhosh

Construction and Validation of a Critical Digital Pedagogy Perception Questionnaire (CDPPQ) to Assess EFL learners’ Perceptions in Online EFL Contexts

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

اسمعیل علی سلیمی؛ میثم خزائی کوه پر

Emotion Regulation in Language Learning: Strategies for Managing Foreign Language Anxiety among Iranian EFL Learners

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Seyedeh Elham Elhambakhsh؛ Masoud Neysani

Formal versus Informal Diagnostic Formative Assessment and EFL Learners’ Speaking Fluency and Accuracy

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Mohammad Mahdi Hajmalek؛ Mona Bakhshizadeh

The Impact of Concept Mapping on Summarizing Short Stories for EFL Learners

دوره 17، شماره 1، فروردین 1405، صفحه 199-228

10.48311/LRR/lrr.2025.7167

Is'haaq Akbarian؛ Mehdi Abdolkarimi

Task Repetition from EFL Learners’ Perspectives: A Longitudinal Multiple-Case Analysis

دوره 14، شماره 3، مرداد و شهریور 1402، صفحه 123-144

10.48311/LRR.14.3.123

Shokouh Norouzian؛ Baqer Yaqubi؛ Zahra Ahmadpour Kasgari

The Effect of Collaborative Writing Using Google Docs on EFL Learners’ Writing Performance and Writing Self-regulation

دوره 12، شماره 5، آذر و دی 1400، صفحه 333-359

10.52547/LRR.12.5.13

Jalil Fathi؛ Arash Saharkhiz Arabani؛ Peiman Mohamadi

اضطراب یادگیری زبان خارجی در سطوح مختلف زبان‌آموزان پسر و دختر ایرانی

دوره 11، شماره 6، بهمن و اسفند 1399، صفحه 605-634

مریم موذنی لیمودهی؛ امید مازندرانی