موضوعات = ارزشیابی
تعداد مقالات: 10

A Scientometric Analysis of the Journal of “Language Related Research”

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Hossein Navidinia؛ Ali Behdani؛ Mahmood Sangari

Formal versus Informal Diagnostic Formative Assessment and EFL Learners’ Speaking Fluency and Accuracy

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Mohammad Mahdi Hajmalek؛ Mona Bakhshizadeh

Indonesian Teachers’ Perceptions About the Potential of Technology-Enhanced Language Assessment (TELA)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 17 آبان 1404

10.48311/LRR/lrr.2025.116291.0

Muhammad Haikal؛ Cristina A. Huertas-Abril؛ Francisco Javier Palacios-Hidalgo

Demystifying the Emotional Terrain of Language Assessment Literacy: A Transcendental Phenomenology of Iranian EFL Teachers'™ Perceptions and Challenges

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 18 آبان 1404

10.48311/LRR/lrr.2025.116312.0

Masoomeh Estaji؛ Ali Momeni

Multi-level Contextual Factors and L2 Writing Teachers' Assessment Conception and Practices in Iran

دوره 17، شماره 1، بهار 1405، صفحه 167-198

10.48311/LRR/lrr.2026.7137

Masoumeh Tayyebi؛ Mahmoud Moradi Abbasabady؛ Gholamreza Abbasian

Validation of the Persian Adaptation of Academic Emotion Regulation Questionnaire in the EFL Context

دوره 13، شماره 5، آذر و دی 1401، صفحه 141-168

10.52547/LRR.13.5.6

Parastoo Alizadeh Oghyanous؛ Mohammad Nabi Karimi؛ Mohammad R. Hashemi

تعیین مدل بهینۀ تشخیصی شناختی (CDM) بخش دستور زبان مجموعۀ زبان انگلیسی کنکور سراسری کارشناسی ارشد

دوره 12، شماره 1، فروردین و اردیبهشت 1400، صفحه 187-218

10.29252/LRR.12.1.6

مسعود گرامی پور؛ حسین طالب زاده؛ سمیه مهدی

آسیب‌شناسی برنامۀ نوین آموزش زبان انگلیسی در نظام رسمی از منظر متخصصان برنامۀ درسی: چارچوب سیاست و برنامه‌ریزی آموزشی زبان

دوره 11، شماره 4، مهر و آبان 1399، صفحه 669-703

حسین داوری؛ ابوطالب ایرانمهر؛ سیدبهنام علوی مقدم؛ سعید نورزاده