موضوعات = آموزش زبان
تعداد مقالات: 181

تحلیلی بر دایره‌واژگانی فعال در نوشتار فارسی‌آموزان غیرایرانی: تنوع واژگانی بر پایه‌ی شاخص گیراد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

سید اکبر جلیلی؛ رضامراد صحرائی؛ امیر زندمقدم

بررسی نقش سرنخ‌های واژگانی و تصریف فعلی در درک زمان جمله‌های زبان فارسی: مقایسه فارسی‌آموزان چینی سطوح مبتدی و پیشرفته

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

سید مهدی ابطحی؛ رضامراد صحرائی؛ بهزاد Rahbar

رضایت‌مندی شغلی اعضای هیات علمی زبان انگلیسی در ایران: تهیه و اعتبار‌سنجی یک پرسشنامه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

زینب عزیزی؛ احسان نمازیان دوست؛ افشین رضایی

Exploring Critical Pedagogy in Online EFL Courses: Iranian EFL Teachers’ Awareness and Practices

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Sedighe Joodinia؛ Abdorreza Tahriri

Working Memory, Gender, and EFL Listening Comprehension: Metacognitive Intervention through L1

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Hossein Bozorgian؛ Esmat Shamsi؛ Mohammad Hassan Saberan

بررسی عدالت آزمون و مؤلفه های آن از منظر مدرسان آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

زهرا عباسی؛ زهرا تهوری

A Tale of Two Styles: Exploring the Compatibilities and Incompatibilities among Learning and Teaching Styles in Second Language Didactics

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

امیررضا وکیلی‌فرد؛ علی اکبر جولا

Construction and Validation of a Critical Digital Pedagogy Perception Questionnaire (CDPPQ) to Assess EFL learners’ Perceptions in Online EFL Contexts

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

اسمعیل علی سلیمی؛ میثم خزائی کوه پر

Diagnostic and Instructional Potential of Dynamic Assessment in Asynchronous Computer-mediated Communication (ACMC)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

کریم شعبانی

Pragmatic Competence in Action: Unveiling Upper Secondary English Teachers' Awareness, Beliefs, and Practices in the EFL Classroom's Intercultural Landscape

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Ahmadreza Nikbakht؛ Masoud Neysani؛ Forough Amirjalili

Evaluating Iraqi EFL Students’ Performance via the Use of Virtual Platforms: An Analysis of Communication Approach, Digital Competencies, and Teachers’ Preparedness

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Elham Sobati؛ Methaq Fakher Salomi؛ Tahereh Afshar

The Contribution of Supervisory Classroom Observation to Language Teacher Immunity Development: Voices from Iran

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Mohammad Sheikhi؛ Parviz Alavinia

Emotion Regulation in Language Learning: Strategies for Managing Foreign Language Anxiety among Iranian EFL Learners

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Seyedeh Elham Elhambakhsh؛ Masoud Neysani

تاثیر آموزش فراشناختی به کمک پادکست بر درک شنیداری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

طاهره محمدپور؛ محمودرضا گشمردی

سواد ارزشیابی تکوینی مهارت صحبت کردن مدرسان سطح مقدماتی و پیشرفته زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

معصومه استاجی؛ مرضیه سادات رضوی

Gender Representation and Intercultural Competence in Iranian EFL Coursebooks from the 1960s to 2020s

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Poune Mohammadi

تحلیل محتوا و بررسی موازنه صوری و معنایی تمرین‌های کتاب‌های درسی عربی دوره اول متوسطه بر اساس مدل نیشن و مکالیستر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

فاطمه ایراندوست؛ مریم جلائی پیکانی؛ عباس زارعی

Au-delà des brouillons : Exploiter la puissance de la réécriture pour maîtriser l’argumentation écrite

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

IMANE KARFA

Connectivity in Written Personal and Fictional Narratives: The Study of Iranian EFL Learners and Native Speakers of Persian and English

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

زهرا یزدان پناه؛ مجید نعمتی؛ امیر زند مقدم

High-Proficiency EFL Learners’ Pronunciation Learning Toolkit: A Multi-Case Study of Teacher-Directed and Self-Directed Strategies

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

معصومه احمدی؛ ناصر صبوریان‌زاده؛ بیتا مشایخی

The Role of Psychological Well-being, Foreign Language Teaching Enjoyment, and Work Engagement in EFL Teachers’ Teacher-Class Relationship

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Mehrnoosh Kazemkhah Hasankiadeh؛ Elham Naji Meidani؛ Reza Pishghadam

A Mixed-methods Study of the Interrelationship of Teacher Reflection and Teacher Self-efficacy: Which One influences the Other?

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Ahmadreza Eghtesadi Roudi؛ Hamze Abolhassani

EFL Teachers’ Emotional Trajectories in Online Classes: Teacher Identity Development through Dialectical Thinking and Resonance

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Akram Ramezanzadeh؛ Hamid Reza Hatami

Self-Regulation Strategies in Online Education: Phenomenological Insights from Highly Self-Regulated Students

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

مریم علی بیگی؛ Mohammad Davoudi؛ سعید غنی آبادی؛ سید محمدرضا امیریان

Vietnamese EFL Lecturers’ Favored Instructional Strategies for Teaching Productive Skills in Online and Face-To-Face Teaching Environments

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 22 تیر 1404

Anh Phuong Dang؛ Duy Khang Nguyen