ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
انتشارات دانشگاه تربیت مدرس
جستارهای زبانی
دوره 11، شماره 5 - ( 1399 )
English and French articles
EDITORIAL
چکیده
(821 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(390 دریافت)
Economic, Social, Cultural, Emotional, and Sensory Capitals in Academic Achievement
ص. 30-1
10.29252/LRR.11.5.1
Reza Pishghadam
*
،
Golshan Shakeebaee
چکیده
(1260 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(627 دریافت)
Pre-Service ESL Teachers’ Self-Reported Knowledge of English Language Learners’ (ELLs) Reading Assessments
ص. 57-31
10.29252/LRR.11.5.31
Renata Burgess-Brigham
،
Zohreh Eslami
*
،
Khatereh Esteki
چکیده
(1322 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(570 دریافت)
Young Finnish Adults Perspectives on Using English in Different Social Situations: Exploring the Influence of Affective Factors through Photo-Elicitation Interviews
ص. 88-59
10.29252/LRR.11.5.59
Reetta Rantala
،
Vincent Greenier
*
چکیده
(1373 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(449 دریافت)
The Effect of Direct Versus Indirect Focused Written Corrective Feedback on Developing EFL Learners’ Written and Oral Skills
ص. 89-124
10.29252/LRR.11.5.124
Maryam Esmaeeli
،
Karim Sadeghi
*
چکیده
(993 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(528 دریافت)
Students’ Perceptions of the English Literature Component in Malaysian Secondary Schools
ص. 144-125
10.29252/LRR.11.5.125
Engku Suhaimi Engku Atek
،
Mohd Nazri Latiff Azmi
،
Nor Jijidiana Azmi
،
Mohd Hazlli Yah Alias
چکیده
(1022 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(493 دریافت)
Exploring Patterns of Evaluation in the Rhetorical Construction of Economics Blurbs: A Lexico-grammatical Analysis
ص. 178-145
10.29252/LRR.11.5.145
Reza Banari
،
Alireza Jalilifar
*
،
Zohreh G. Shooshtari
چکیده
(920 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(365 دریافت)
Critical Thinking in Language Planning for Local Languages Maintenance: Evidence from Banjarese, Indonesia
ص. 199-179
10.29252/LRR.11.5.179
Moh. Yamin
،
Slamet Setiawan
*
،
Syafi’ul Anam
،
Fabiola Dharmawanti Dharmawanti
چکیده
(1332 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(489 دریافت)
Integrating Community Service Learning into University Curriculum: Perspectives from EFL Teachers and Students
ص. 226-201
10.29252/LRR.11.5.201
Vien Truong
*
،
Hung Bui Phu
،
Liem Truong Thi Tu
چکیده
(1174 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(363 دریافت)
Integrating Culture into Teaching EFL in General Education: A Context of Vietnam
ص. 252-227
10.29252/LRR.11.5.227
Chau Thi Hoang Hoa
*
چکیده
(1177 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(541 دریافت)
Quand la narrativité est soumise à une transformation spirale: Etude sémiotique d’un conte Persan
ص. 266-253
10.29252/LRR.11.5.11
Nazanin Tahernejad
،
Hamid Reza Shairi
*
چکیده
(535 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(283 دریافت)
Analyse des problèmes dans la préparation/rédaction d’un mémoire de master : Le cas des problèmes des étudiants iraniens en didactique du FLE
ص. 291-267
10.29252/lrr.11.5.12
Marzieh Mehrabi
*
،
Zohreh Eyvazi Abhari
چکیده
(816 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1037 دریافت)
L’alternance codique langue maternelle/langue étrangère (FLE): stéréotypes et réalités d’un besoin pédagogique dans le contexte iranien
ص. 325-293
10.29252/LRR.11.5.13
Leila Shobeiry
*
،
Nezhla Yabandeh
چکیده
(527 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(630 دریافت)
COVID-19 Word, discourse, situation, behavior
ص. 347-327
10.29252/LRR.11.5.14
Denis Bertrand
،
Ivan Darrault-Harris
،
Marzieh Athari Nikazm
*
چکیده
(481 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(391 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS