ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 12، شماره 3 - ( 1400 )
Articles in English & French
66EDITORIAL
چکیده
(2066 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1022 دریافت)
An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L2 Achievement
ص. 24-1
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.1
Hassan Soodmand Afshar
*
،
Mahsa Bayat
چکیده
(3553 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1678 دریافت)
Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L2 Reading Comprehension
ص. 49-25
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.2
Nguyen Ngoc Vu
*
،
Pham Thi Ngoc Lan
،
Nguyen Thi Hong Lien
چکیده
(3006 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3219 دریافت)
A Tale of Three Official English Textbooks: An Evaluation of Their Horizontal and Vertical Alignments
ص. 79-51
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.3
Abdollah Amiri
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(2858 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1632 دریافت)
Written Corrective Feedback Beliefs and Practices in Thai as a Foreign Language Context: A Perspective from Experienced Teachers
ص. 119-81
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.4
Watcharapol Wiboolyasarin
*
چکیده
(2713 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1994 دریافت)
Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode
ص. 149-121
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.5
Mohammad Khatib
،
Abdulbaset Saeedian
*
چکیده
(2648 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1637 دریافت)
Telecollaborative Writing within an Algerian EFL Context: Insights from the Ibunka2019 Project
ص. 186-151
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.6
Boudjemaa Dendenne
*
چکیده
(2593 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1763 دریافت)
EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations
ص. 214-187
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.7
Thi Thuy Loan Nguyen
*
،
Suriyawuth Suwannabubpha
چکیده
(3126 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(2014 دریافت)
The Interplay of Action, Context, and Linguistic vs. Non-linguistic Resources in L2 Pragmatic Performance: The Case of Requests and Refusals
ص. 253-215
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.8
Ali Malmir
*
،
Niloofar Taji
چکیده
(2545 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1390 دریافت)
Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning
ص. 276-255
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.9
Huong Hoai Pham Le
*
چکیده
(2513 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1602 دریافت)
Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts
ص. 314-277
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.10
Masoomeh Estaji
*
،
Kiyana Zhaleh
چکیده
(3061 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1846 دریافت)
Strategy-Based Teaching in ELT: A Meta-Analysis
ص. 345-315
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.11
Esmaeel Saeedy Robat
،
Hossein Khodabakhshzadeh
*
،
Hamid Ashraf
،
Majid Elahi Shirvan
چکیده
(3103 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1708 دریافت)
Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices
ص. 376-347
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.12
Elnaz Goldouz
،
Sasan Baleghizadeh
*
چکیده
(2415 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1309 دریافت)
Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique
ص. 394-377
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.13
Rouhollah Rezapour
*
چکیده
(4676 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1182 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS