ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
انتشارات دانشگاه تربیت مدرس
جستارهای زبانی
دوره 14، شماره 1 - ( 1402 )
English and French articles
EDITORIAL
چکیده
(269 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(136 دریافت)
Examining the Role of Active/Passive Motivation in EFL Teachers’ Burnout and Efficacy
ص. 33-1
10.52547/LRR.14.1.1
Seyed Ebrahim Momenzadeh
،
Reza Pishghadam
*
،
Elham Naji Meidani
چکیده
(608 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(280 دریافت)
A Study of Integrating Service-Learning into University Curriculum: Reflections from EFL Students after Implementation
ص. 61-35
10.52547/LRR.14.1.2
Vien Truong
*
،
Chau Thi Hoang Hoa
،
Truong Thi Tu Liem
چکیده
(422 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(203 دریافت)
Write in Their Tongue: Iranian Higher Education Policies of Publishing in English
ص. 87-63
10.52547/LRR.14.1.3
Farnoosh Rashed
،
Seyyed-Abdolhamid Mirhosseini
*
،
Mohsen Shirazizadeh
چکیده
(732 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(194 دریافت)
Vietnamese EFL Secondary School Teachers’ Perceptions of Task-Based Language Teaching
ص. 112-89
10.52547/LRR.14.1.4
Thi Anh Nguyen
*
،
Luan Thanh Nguyen
،
Anh Phuong Vo
چکیده
(782 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(325 دریافت)
Construction and Validation of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Professional Development Questionnaire
ص. 143-113
10.52547/LRR.14.1.5
Leyli Amiri Shayesteh
،
Sasan Baleghizadeh
*
چکیده
(482 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(263 دریافت)
Use of ICTs and the Digital Competences of Foreign Language Teachers before and during the State of Alarm
ص. 166-145
10.52547/LRR.14.1.6
Olympia Skevi
،
José Luis Ortega-Martin
*
،
Gracia González-Gijón
چکیده
(516 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(192 دریافت)
A Corpus-Based Investigation of “Would You Like” and “Would You Mind” Request Expressions’ Collocational Patterns in American Spoken English Discourse
ص. 191-167
10.52547/LRR.14.1.7
Reza Bagheri Nevisi
*
،
Fatemeh Miri
چکیده
(506 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(155 دریافت)
Do EFL Teachers’ Digital Literacies Reflect Sociocultural Frameworks during Their Online Professional Development?
ص. 217-193
10.52547/LRR.14.1.8
Nur Hidayat
*
،
Slamet Setiawan
،
Syafiul Anam
چکیده
(434 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(166 دریافت)
An Explicit Communication Strategies Instruction: Iranian EFL Learners’ Self-Reported Use of Communication Strategies
ص. 250-219
10.52547/LRR.14.1.9
Raziyeh Behroozian
،
Naser Ghafoori
*
،
Saeideh Ahangari
چکیده
(433 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(178 دریافت)
Shifting Emotions in Speaking English as an Additional Language
ص. 282-251
10.52547/LRR.14.1.10
Ai Pham Thi Nguyen
*
،
Thi Hong Nhung Pham
چکیده
(601 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(161 دریافت)
Reasons for EFL Teachers’ L1 Use in Classrooms: Teachers’ Versus Students’ Perceptions
ص. 304-283
10.52547/LRR.14.1.11
Mona Mohamadi
،
Shahab Moradkhani
*
،
Kurosh Saberi
چکیده
(557 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(147 دریافت)
The Impact of Writing Strategy Instruction: Undergraduate Students’ Academic Writing Performance and Strategy Use
ص. 334-305
10.52547/LRR.14.1.12
Syed Muhammad Mujtaba
،
Atiyeh Kamyabi Gol
*
،
Rakesh Parkash
چکیده
(513 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(158 دریافت)
The Mediating Role of Motivation and Language Anxiety in Increasing EFL Learners’ Working Memory
ص. 358-335
10.52547/LRR.14.1.13
Lijuan Feng
*
،
Rafizah Mohd Rawian
چکیده
(404 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(290 دریافت)
Exploring the Potential of Game-Based Differentiated Instruction in English for Specific Purposes Writing Education
ص. 398-359
10.52547/LRR.14.1.14
Saeed Khazaie
*
،
Saeed Ketabi
چکیده
(440 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(322 دریافت)
Self-Concept of Ability and Parental/Teachers’ Beliefs in Reading and Dictation
ص. 427-399
10.52547/LRR.14.1.15
Javad Zare
*
،
Sedigheh Karimpour
چکیده
(425 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(177 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS