ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 3 - ( 1403 )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(360 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(377 دریافت)
Causes of Boredom in Language Classrooms and Students’ Coping Strategies: A Case in Vietnam
ص. 24-1
10.29252/LRR.15.3.1
Nhat Hoai Tran
،
Hung Phu Bui
*
چکیده
(1521 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(725 دریافت)
Students’ Strategies in Reading Literature: Literary Study in the EFL, Phenomenological Psychology Perspective
ص. 48-25
10.29252/LRR.15.3.2
Anas Ahmadi
*
چکیده
(1400 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(442 دریافت)
Fulfillment of Basic Psychological Needs of English for Specific Purpose Learners during Online Learning: Lecturers' and Learners' Perspectives
ص. 78-49
10.29252/LRR.15.3.3
Dodi Mulyadi
*
،
Yudhi Arifani
،
Abdurrosyid Abdurrosyid
،
Fitrotul Mufaridah
،
Charanjit Kaur Swaran Singh
چکیده
(1371 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(484 دریافت)
Are Phrases Frozen? Investigating Lexical Bundles in Non-native and Native Reports in MICUSP
ص. 105-79
https://doi.org/10.29252/LRR.15.3.4
Amir Mashhadi
*
،
Marjan Ghanavati
چکیده
(1017 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(397 دریافت)
On the Elaboration of Contexts of Situation with Special Reference to Requesting Strategies in Bali
ص. 133-107
https://doi.org/10.29252/LRR.15.3.5
I Made Netra
*
،
I Made Suastra
،
I Putu Sutama
چکیده
(1006 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(410 دریافت)
Beyond Fears and Hopes for Teaching English: An Investigation of Iranian Pre-service and In-service EFL Teachers' Possible Selves
ص. 160-135
https://doi.org/10.29252/LRR.15.3.6
Mojtaba Maghsoudi
*
،
Mohammad Hadi Mahmoodi
،
Abolfazl Khodamoradi
چکیده
(1268 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(474 دریافت)
The Beliefs of Indonesian Pre-Service Teachers Emotional Strategies in the English Teaching Practicum
ص. 193-161
https://doi.org/10.29252/LRR.15.3.7
Ririn Pusparini
*
،
Sri Rachmajanti
،
Yudhi Arifani
،
Mirjam Anugerahwati
،
Utari Praba Astuti
چکیده
(1213 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(481 دریافت)
Critical Pedagogy in Practice: Classroom Practices and the Barriers to Its Implementation in EFL Context
ص. 223-195
https://doi.org/10.29252/LRR.15.3.8
Esmaeel Ali Salimi
*
،
Mona Najjarpour
چکیده
(1517 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(437 دریافت)
The Facilitative Role of Social Media in EFL/ESL Students’ Language Skills and Academic Engagement: A Theoretical Analysis
ص. 244-225
https://doi.org/10.29252/LRR.15.3.9
Yue Chen
*
،
Dong Shu
چکیده
(514 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(418 دریافت)
On the Relationship between Sensory Learning Styles and Reading Subskill Profiles: An Application of Fusion Model
ص. 274-245
10.29252/LRR.15.3.10
Mona Askari
*
،
Hossein Karami
چکیده
(1343 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(399 دریافت)
A Systematic Review of Translator Translation Styles: Trends and Development from 2013 to 2023
ص. 299-275
10.29252/LRR.15.3.11
Jingjing Yang
*
،
Norhazlina Husin
چکیده
(513 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(484 دریافت)
La traduction des métaphores politiques dans le discours diplomatique des hommes d’états iraniens durant la période de pré-PAGC et post-PAGC
ص. 333-301
10.29252/LRR.15.3.12
Nosrat Hejazi
*
،
Mahdi Djalinoosi
چکیده
(842 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(380 دریافت)
Analyse sémiotique de la transmission du sens dans la traduction des culturèmes Selon la théorie de Youri Lotman Etude du cas : Papillon traduit par Parviz Naghibi
ص. 357-335
10.29252/LRR.15.3.13
Nasrin Nasrin
،
Hamid Reza Shairi
*
،
Moluk Daneshmand
چکیده
(881 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(394 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS