ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 5 - ( 1403 )
Articles in English & French
Editorial
چکیده
(920 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(387 دریافت)
How Innovative are Innovative Research Approaches in the Psychology of the Language Teachers and Learners: A State-of-the-Art Review
ص. 34-1
10.29252/LRR.15.5.1
Ali Derakhshan
*
،
Farzaneh Shakki
چکیده
(1488 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(624 دریافت)
Students’ Perceptions of Learning EFL in The Combination of Face-to-Face and Online Teaching Environments
ص. 56-35
10.29252/LRR.15.5.2
Anh Phuong Dang
*
،
Duy Khang Nguyen
چکیده
(1816 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(485 دریافت)
The Role of Agency and Identity in the Language Socialization of Iranian EFL Learners during the COVID-19 Pandemic: An Ethnographic Study
ص. 83-57
10.29252/LRR.15.5.3
Maryam Sabouri
،
Saeed Ghaniabadi
*
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
،
Mohammad Davoudi
چکیده
(1475 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(451 دریافت)
Tracing the Trajectory of Teacher Engagement in the Case of a CPD: Does Fake Engagement Really Exist?
ص. 119-85
10.29252/LRR.15.5.4
Büşra Ünsal-Görkemoğlu
*
،
Ayşe Semra Akyel
چکیده
(1466 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(502 دریافت)
Work Engagement in Online Instructional Settings: Unveiling Iranian EFL Teachers’ Perspectives and Experiences
ص. 144-121
10.29252/LRR.15.5.5
Masoomeh Estaji
*
،
Mohammad Sadegh Taghizadeh
چکیده
(995 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(401 دریافت)
TPACK, English Proficiency, and Technology Applications in Pre-service English Teacher Professional Development Teaching Practice
ص. 171-145
10.29252/LRR.15.5.6
Usman Kasim
،
Asnawi Muslem
*
،
Faisal Mustafa
،
Husaini Ibrahim
چکیده
(1402 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(453 دریافت)
The Anthropocene and The Absence of Fixed Narration Structures: The Semiotics of Narration in Jeff VanderMeer’s Annihilation
ص. 196-173
10.29252/LRR.15.5.7
Hossein Mohseni
*
چکیده
(2235 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(350 دریافت)
Request Speech Act in Malaysian Chinese Mandarin
ص. 223-197
10.29252/LRR.15.5.8
Ming Pang
،
Hazlina Abdul Halim
*
،
Farhana Muslim Mohd Jalis
،
Chuanhao Lu
چکیده
(1849 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(464 دریافت)
Pragmatic Deviation of Searle’s Felicity Conditions of Illocutionary Speech Acts in Trump’s Political Speeches
ص. 255-225
10.29252/LRR.15.5.9
Muhammad Hamza
*
،
Nur Nordin
چکیده
(1488 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(426 دریافت)
A Critical Discourse Analysis of Former Iranian President’s Speeches in the Time of Covid-19: The Case of Holy Sites Lockdown
ص. 281-257
10.29252/LRR.15.5.10
Faramarz Ebn-Abbasi
*
،
Musa Nushi
چکیده
(2336 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(376 دریافت)
Mapping the Semiotic Landscape in Education: Language, Multimodality, and Educational Transformation
ص. 311-283
10.29252/LRR.15.5.11
Rong Zou
*
،
Thawascha Dechsubha
،
Yongxiang Wang
چکیده
(1097 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(407 دریافت)
The Concept of Cultural Multilingualism Based on Kazuo Ishiguro’s “Never Let Me Go”
ص. 333-313
10.29252/LRR.15.5.12
Behzad Pourgharib
*
،
Fateme Sarabandi Kemak
چکیده
(1466 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(485 دریافت)
Apprentissage et usages des collocations dans les cours de FLE en contexte universitaire Iranien
ص. 354-335
10.29252/LRR.15.5.13
Akbar Abdollahi
*
،
Valeh Charif
چکیده
(1520 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(453 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS