ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1400، جلد ۱۲، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L2 Achievement
1400/3/31
-
۲۳ بار
۲
Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L2 Reading Comprehension
1400/3/31
-
۲۱ بار
۳
A Tale of Three Official English Textbooks: An Evaluation of Their Horizontal and Vertical Alignments
1400/3/31
-
۲۴ بار
۴
Written Corrective Feedback Beliefs and Practices in Thai as a Foreign Language Context: A Perspective from Experienced Teachers
1400/3/31
-
۲۸ بار
۵
Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode
1400/3/31
-
۱۵ بار
۶
Telecollaborative Writing within an Algerian EFL Context: Insights from the Ibunka2019 Project
1400/3/31
-
۲۰ بار
۷
EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations
1400/3/31
-
۲۱ بار
۸
The Interplay of Action, Context, and Linguistic vs. Non-linguistic Resources in L2 Pragmatic Performance: The Case of Requests and Refusals
1400/3/31
-
۲۰ بار
۹
Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning
1400/3/31
-
۲۲ بار
۱۰
Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts
1400/3/31
-
۲۴ بار
۱۱
Strategy-Based Teaching in ELT: A Meta-Analysis
1400/3/31
-
۲۶ بار
۱۲
Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices
1400/3/31
-
۲۰ بار
۱۳
Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique
1400/3/31
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه