ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
پایگاه قبلی
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1400، جلد ۱۲، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L2 Achievement
1400/3/31
-
۳۲ بار
۲
Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L2 Reading Comprehension
1400/3/31
-
۳۰ بار
۳
A Tale of Three Official English Textbooks: An Evaluation of Their Horizontal and Vertical Alignments
1400/3/31
-
۳۳ بار
۴
Written Corrective Feedback Beliefs and Practices in Thai as a Foreign Language Context: A Perspective from Experienced Teachers
1400/3/31
-
۳۶ بار
۵
Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode
1400/3/31
-
۲۶ بار
۶
Telecollaborative Writing within an Algerian EFL Context: Insights from the Ibunka2019 Project
1400/3/31
-
۳۱ بار
۷
EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations
1400/3/31
-
۳۷ بار
۸
The Interplay of Action, Context, and Linguistic vs. Non-linguistic Resources in L2 Pragmatic Performance: The Case of Requests and Refusals
1400/3/31
-
۳۰ بار
۹
Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning
1400/3/31
-
۳۳ بار
۱۰
Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts
1400/3/31
-
۳۵ بار
۱۱
Strategy-Based Teaching in ELT: A Meta-Analysis
1400/3/31
-
۳۸ بار
۱۲
Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices
1400/3/31
-
۳۵ بار
۱۳
Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique
1400/3/31
-
۳۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه