ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1401، جلد ۱۴، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Examining the Role of Active/Passive Motivation in EFL Teachers’ Burnout and Efficacy
1401/11/10
-
۲۸ بار
۲
A Study of Integrating Service-Learning into University Curriculum: Reflections from EFL Students after Implementation
1401/11/10
-
۲۶ بار
۳
Write in Their Tongue: Iranian Higher Education Policies of Publishing in English
1401/11/10
-
۵۲ بار
۴
Vietnamese EFL Secondary School Teachers’ Perceptions of Task-Based Language Teaching
1401/11/10
-
۱۹ بار
۵
Construction and Validation of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Professional Development Questionnaire
1401/11/10
-
۲۹ بار
۶
Use of ICTs and the Digital Competences of Foreign Language Teachers before and during the State of Alarm
1401/11/10
-
۳۹ بار
۷
A Corpus-Based Investigation of “Would You Like” and “Would You Mind” Request Expressions’ Collocational Patterns in American Spoken English Discourse
1401/11/10
-
۳۳ بار
۸
Do EFL Teachers’ Digital Literacies Reflect Sociocultural Frameworks during Their Online Professional Development?
1401/11/10
-
۲۷ بار
۹
An Explicit Communication Strategies Instruction: Iranian EFL Learners’ Self-Reported Use of Communication Strategies
1401/11/10
-
۳۲ بار
۱۰
Shifting Emotions in Speaking English as an Additional Language
1401/11/10
-
۲۴ بار
۱۱
Reasons for EFL Teachers’ L1 Use in Classrooms: Teachers’ Versus Students’ Perceptions
1401/11/10
-
۳۰ بار
۱۲
The Impact of Writing Strategy Instruction: Undergraduate Students’ Academic Writing Performance and Strategy Use
1401/11/10
-
۲۸ بار
۱۳
The Mediating Role of Motivation and Language Anxiety in Increasing EFL Learners’ Working Memory
1401/11/10
-
۳۷ بار
۱۴
Exploring the potential of game-based differentiated instruction in English for Specific Purposes writing education
1401/11/10
-
۲۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه