ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
پایگاه قبلی
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1401، جلد ۱۴، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Examining the Role of Active/Passive Motivation in EFL Teachers’ Burnout and Efficacy
1401/11/10
-
۴۲ بار
۲
A Study of Integrating Service-Learning into University Curriculum: Reflections from EFL Students after Implementation
1401/11/10
-
۴۵ بار
۳
Write in Their Tongue: Iranian Higher Education Policies of Publishing in English
1401/11/10
-
۶۹ بار
۴
Vietnamese EFL Secondary School Teachers’ Perceptions of Task-Based Language Teaching
1401/11/10
-
۳۴ بار
۵
Construction and Validation of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Professional Development Questionnaire
1401/11/10
-
۵۰ بار
۶
Use of ICTs and the Digital Competences of Foreign Language Teachers before and during the State of Alarm
1401/11/10
-
۴۸ بار
۷
A Corpus-Based Investigation of “Would You Like” and “Would You Mind” Request Expressions’ Collocational Patterns in American Spoken English Discourse
1401/11/10
-
۴۸ بار
۸
Do EFL Teachers’ Digital Literacies Reflect Sociocultural Frameworks during Their Online Professional Development?
1401/11/10
-
۳۸ بار
۹
An Explicit Communication Strategies Instruction: Iranian EFL Learners’ Self-Reported Use of Communication Strategies
1401/11/10
-
۴۶ بار
۱۰
Shifting Emotions in Speaking English as an Additional Language
1401/11/10
-
۳۸ بار
۱۱
Reasons for EFL Teachers’ L1 Use in Classrooms: Teachers’ Versus Students’ Perceptions
1401/11/10
-
۳۸ بار
۱۲
The Impact of Writing Strategy Instruction: Undergraduate Students’ Academic Writing Performance and Strategy Use
1401/11/10
-
۴۳ بار
۱۳
The Mediating Role of Motivation and Language Anxiety in Increasing EFL Learners’ Working Memory
1401/11/10
-
۵۰ بار
۱۴
Exploring the potential of game-based differentiated instruction in English for Specific Purposes writing education
1401/11/10
-
۳۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه