ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1402، جلد ۱۴، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Modeling the Association between EFL Students’ Boredom and Enjoyment: The Mediating Role of Teacher Humor Style
1402/3/17
-
۱۳ بار
۲
Teacher Power and Student Behaviors: Insights from Vietnamese Higher Education Classrooms
1402/3/17
-
۱۴ بار
۳
The Representation of Learning-Oriented Assessment (LOA) Practice in EFL Contexts: A Case Study of Teacher Questioning Strategies
1402/3/17
-
۱۲ بار
۴
A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers’ Professional Development Activities
1402/3/17
-
۱۲ بار
۵
Task Repetition from EFL Learners’ Perspectives: A Longitudinal Multiple-Case Analysis
1402/3/17
-
۱۰ بار
۶
The Need for Dyadic Data Analysis as an Emerging Method to Explore Emotional Factors
1402/3/17
-
۱۰ بار
۷
The Impact of the Look, Say, Cover, Write, Check Method on the English Spelling Performance of Iranian Students
1402/3/17
-
۱۱ بار
۸
Teaching Writing to Young Learners: Vietnamese Primary School Teachers’ Beliefs
1402/3/17
-
۱۷ بار
۹
A Structural Equation Modeling of the Dynamic Interplay among EFL Teachers’ Classroom Management Approaches, Self-efficacy Dimensions, and Personality Types
1402/3/17
-
۹ بار
۱۰
A Conceptual Review on EFL Teachers’ Motivation and Engagement in Flipped Classrooms: A Social Networking Platform
1402/3/17
-
۱۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه