ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
پایگاه قبلی
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1402، جلد ۱۴، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Modeling the Association between EFL Students’ Boredom and Enjoyment: The Mediating Role of Teacher Humor Style
1402/3/17
-
۲۳ بار
۲
Teacher Power and Student Behaviors: Insights from Vietnamese Higher Education Classrooms
1402/3/17
-
۲۲ بار
۳
The Representation of Learning-Oriented Assessment (LOA) Practice in EFL Contexts: A Case Study of Teacher Questioning Strategies
1402/3/17
-
۲۱ بار
۴
A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers’ Professional Development Activities
1402/3/17
-
۲۰ بار
۵
Task Repetition from EFL Learners’ Perspectives: A Longitudinal Multiple-Case Analysis
1402/3/17
-
۱۷ بار
۶
The Need for Dyadic Data Analysis as an Emerging Method to Explore Emotional Factors
1402/3/17
-
۱۵ بار
۷
The Impact of the Look, Say, Cover, Write, Check Method on the English Spelling Performance of Iranian Students
1402/3/17
-
۱۸ بار
۸
Teaching Writing to Young Learners: Vietnamese Primary School Teachers’ Beliefs
1402/3/17
-
۲۴ بار
۹
A Structural Equation Modeling of the Dynamic Interplay among EFL Teachers’ Classroom Management Approaches, Self-efficacy Dimensions, and Personality Types
1402/3/17
-
۱۷ بار
۱۰
A Conceptual Review on EFL Teachers’ Motivation and Engagement in Flipped Classrooms: A Social Networking Platform
1402/3/17
-
۱۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه