ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1403، جلد ۱۵، شماره ۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
How Innovative are Innovative Research Approaches in the Psychology of the Language Teachers and Learners: A State-of-the-Art Review
1403/4/26
-
۶ بار
۲
Students’ Perceptions of Learning EFL in The Combination of Face-to-Face and Online Teaching Environments
1403/4/26
-
۹ بار
۳
The Role of Agency and Identity in the Language Socialization of Iranian EFL Learners during the COVID-19 Pandemic: An Ethnographic Study
1403/4/26
-
۵ بار
۴
Tracing the Trajectory of Teacher Engagement in the Case of a CPD: Does Fake Engagement Really Exist?
1403/4/26
-
۸ بار
۵
Work Engagement in Online Instructional Settings: Unveiling Iranian EFL Teachers’ Perspectives and Experiences
1403/4/26
-
۵ بار
۶
TPACK, English Proficiency, and Technology Applications in Pre-service English Teacher Professional Development Teaching Practice
1403/4/26
-
۷ بار
۷
The Anthropocene and The Absence of Fixed Narration Structures: The Semiotics of Narration in Jeff VanderMeer’s Annihilation
1403/4/26
-
۶ بار
۸
Request Realization in Malaysian Chinese
1403/4/26
-
۹ بار
۹
Pragmatic Deviation of Searle’s Felicity Conditions of Illocutionary Speech Acts in Trump’s Political Speeches
1403/4/26
-
۶ بار
۱۰
A Critical Discourse Analysis of Former Iranian President’s Speeches in the Time of Covid-19: The Case of Holy Sites Lockdown
1403/4/26
-
۸ بار
۱۱
Mapping the Semiotic Landscape in Education: Language, Multimodality, and Educational Transformation
1403/4/26
-
۷ بار
۱۲
The Concept of Cultural Multilingualism Based on Kazuo Ishiguro’s “Never Let Me Go”
1403/4/26
-
۵ بار
۱۳
Apprentissage et usages des collocations dans les cours de FLE en contexte universitaire iranien
1403/4/26
-
۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه