جستجو در:
جستارهای زبانی، 1404، جلد ۱۶، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | روش تدریس معکوس در یادگیری زبان فارسی: شواهدی از زبانآموزان غیرفارسی زبان | 1403/10/8 | - | ![]() |
۱۰ بار | |
۲ | شناسایی فرصتهای توسعه گردشگری زبان فارسی با رویکرد زبانشناسی اجتماعی تعاملی | 1403/10/8 | - | ![]() |
۹ بار | |
۳ | تأثیر سازوکار گفتمانیِ گسست بر نگرش خرید کاربران شبکه اجتماعی در بازاریابی دیدگاه | 1403/10/8 | - | ![]() |
۱۰ بار | |
۴ | بررسی و تحلیل حرف اضافه مکانی «زیر» با رویکرد زبانشناسی شناختی | 1403/10/8 | - | ![]() |
۸ بار | |
۵ | تحلیل استعاری گفتمان خانواده (مطالعه موردی داستانهای ایدئولوژیک نوجوان) | 1403/10/8 | - | ![]() |
۷ بار | |
۶ | نشانهها و آهوی بینشانی: نابرابرنهادگی و سرگشتگی نامها و نشانهها در دو ترجمهی فارسی از نمایشنامهی «سالومه» آسکِر وایلد | 1403/10/8 | - | ![]() |
۷ بار | |
۷ | ویژگی های آکوستیکی ر-آواها در زبان ترکی | 1403/10/8 | - | ![]() |
۱۰ بار | |
۸ | حذف مفعول و طبقات فعلی در زبان فارسی | 1403/10/8 | - | ![]() |
۸ بار | |
۹ | کلمات مرکب مختوم به ستاک گذشته فعل از منظر صرف ساختی: مورد ستاک «بست». | 1403/10/8 | - | ![]() |
۱۱ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |