Fayyazi M S, Safi Pirloojeh H. A Content Analysis of the Elementary School Farsi Reading and Writing Textbooks From Frame Semantics’ Point of View. LRR 2020; 11 (4) :211-240 URL: http://lrr.modares.ac.ir/article-14-22380-fa.html
فیاضی مریم سادات، صافی پیرلوجه حسین. تحلیل محتوای کتاب فارسی خوانداری و نوشتاری دورۀ دبستان از منظر معنیشناسی قالبی. جستارهای زبانی. 1399; 11 (4) :211-240
1- استادیار گروه زبان و ادبیات گیل و دیلم، پژوهشکدۀ گیلانشناسی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران ، msfayyazi@guilan.ac.ir 2- استادیار گروه زبانشناسی نظری، پژوهشکدۀ زبانشناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، تهران، ایران.