• آقاگل زاده، فردوس (1394). زبان شناسی کاربردی و مسایل میان رشته ای زبان(ازدانش نظری بسوی شرکت های دانش بنیان، تهران: نشرعلمی، صص337-355.
• خادم، سیده طاهره ، فرزان سجودی و فردوس آقاگل زاده (1397). «بررسی چگونگی ساخت و تعامل استعاره های گفتمان های قدرت و پادقدرت در روزنامه های ایران بر اساس مدل هارت و لوکس (2007) و چارتریس بلک (2004)». جستارهای زبانی. د 9، ش 2، صص 327-350.
• زائری، عظیمه، فردوس آقاگل زاده و حیات عامری (1396). «توصیف و تحلیل شیوه های زبانی و فرازبانی وکلا جهت اقناع در دادگاههای علنی ایران: تحلیل گفتمان دادگاه کیفری (زبان شناسی حقوقی)». جستارهای زبانی. د 8. ش 5. صص 139- 158.
• دهخدا، علامه(1373). لغت نامه فارسی به فارسی دهخدا. تهران: مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران.
• شعیری، حمیدرضا (1398). نشانه-معناشناسی ادبیات: نظریه و روش تحلیل گفتمان ادبی. تهران: انتشارات دانشگاه تربیت مدرس.
• قاسمی اصل، زینب و شهریار نیازی (1398). «مطالعه ساخت های گفتمان مدار معنایی در روزنامه الحیات عربستان با تکیه بر الگوی ون دایک»، مجله زبانپژوهی، ش 32، صص 331-355.
• عظیمی، رضا و دیگران (1392). «بررسی روند و علل تورم در ایران در سال های (1391-1389) و اقدامات صورت گرفته برای مهار آن». فصلنامه سیاستهای مالی و اقتصادی. ش 1، صص 58-25.
References:
• Boush, D.M., Friestad, M. and wright, P. (2009). Deception in the Marketplace. The psychology of Deceptive Persuasion and Consumer Self - Protection. New York and Hove, UK: Routledge.
• Fairclough, I. (2015). "Evaluating policy as argument: the public debate over the first UK austerity budget". Critical Discourse Studies, 13(1). PP. 57-77. ISSN 1740 – 5904. http://clok.uclan.ac.uk/13174.
• Fairclough, N. (1999). Discourse in Lat Modernity: Rethinking Critical Discourse Analysis, Edinburgh: University Press.
• Firth, J. R. (1957). “A synopsis of linguistic Theory, 1930.1955", in J. R. Firth (eds), studies in Linguistic Analysis. Special volume of the philological Society. Oxford: Blackwell, pp. 1-32.
• Flowerdew, J. and Richardson, J.E. (2018). The Routledge Handbook Of Critical Discourse Studies.
• Hovland, C.I., Janis I.L., & Kelley H.H. (1953). Communication and Persuasion. New Haven: Yale University Press.
• Jarraya, S. (2013). Persuasion In Political Discourse: Tunisian President, Ben Ali's Last Speech as a case study. http://Surface.Syr.edu/thesis.
• Rogers, R.w.&.et al (1985). “Fear Appeal and Attitude Change", journal of 4, Personality and Social Psychology, 34, 54–61.
• Virtanen, T. and Halmari.H. (2005). Persuasion Across Genres. Emerging Perspectives. In H. Amsterdam and Philadelphia: John Benjamins, pp.3-24.
• https://www.porseshkadeh.com/Question/28803/
• Yule, G. (1996). Pragmatics. Oxford Introduction to Language Study. Series Editor H.G.Widdowson: OXFORD UNIVERSITY PRESS.
• Zheni, T. (2019). "Socio - Political Dimensions of the Speaker's Cognition in Political Discourse". International Journal of Humanities and Social Science. Vol. 9. No. 1. January .