ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
سبد خرید
آیتمی وجود ندارد
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
انتشارات دانشگاه تربیت مدرس
جستارهای زبانی
دوره 12، شماره 3 - ( 1400 )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(823 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(185 دریافت)
An Investigation into the Impact of Language Learning Strategy Instruction on the Less Successful Iranian EFL Learners’ L2 Achievement
ص. 24-1
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.1
Hassan Soodmand Afshar
*
،
Mahsa Bayat
چکیده
(897 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(501 دریافت)
Using Story Retelling to Improve Young Learners’ L2 Reading Comprehension
ص. 49-25
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.2
Nguyen Ngoc Vu
*
،
Pham Thi Ngoc Lan
،
Nguyen Thi Hong Lien
چکیده
(1172 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1003 دریافت)
A Tale of Three Official English Textbooks: An Evaluation of Their Horizontal and Vertical Alignments
ص. 79-51
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.3
Abdollah Amiri
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(920 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(380 دریافت)
Written Corrective Feedback Beliefs and Practices in Thai as a Foreign Language Context: A Perspective from Experienced Teachers
ص. 119-81
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.4
Watcharapol Wiboolyasarin
*
چکیده
(1053 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(587 دریافت)
Identifying and Informing Novice Iranian English Language Teachers’ Classroom Decision Making and Pedagogical Reasoning Regarding Managerial Mode
ص. 149-121
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.5
Mohammad Khatib
،
Abdulbaset Saeedian
*
چکیده
(857 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(471 دریافت)
Telecollaborative Writing within an Algerian EFL Context: Insights from the Ibunka2019 Project
ص. 186-151
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.6
Boudjemaa Dendenne
*
چکیده
(762 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(588 دریافت)
EFL Writing at Thai Secondary Schools: Teachers and Students’ Views, Difficulties and Expectations
ص. 214-187
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.7
Thi Thuy Loan Nguyen
*
،
Suriyawuth Suwannabubpha
چکیده
(1112 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(599 دریافت)
The Interplay of Action, Context, and Linguistic vs. Non-linguistic Resources in L2 Pragmatic Performance: The Case of Requests and Refusals
ص. 253-215
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.8
Ali Malmir
*
،
Niloofar Taji
چکیده
(833 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(340 دریافت)
Textbook Mediation in EFL University Students’ Learning
ص. 276-255
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.9
Huong Hoai Pham Le
*
چکیده
(851 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(487 دریافت)
Exploring Iranian Teachers’ Perceptions of Classroom Justice and Its Dimensions in EFL Instructional Contexts
ص. 314-277
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.10
Masoomeh Estaji
*
،
Kiyana Zhaleh
چکیده
(911 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(467 دریافت)
Strategy-Based Teaching in ELT: A Meta-Analysis
ص. 345-315
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.11
Esmaeel Saeedy Robat
،
Hossein Khodabakhshzadeh
*
،
Hamid Ashraf
،
Majid Elahi Shirvan
چکیده
(1243 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(387 دریافت)
Exploring Tensions Between Novice and Experienced EFL Teachers’ Written Corrective Feedback Beliefs and Practices
ص. 376-347
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.12
Elnaz Goldouz
،
Sasan Baleghizadeh
*
چکیده
(758 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(256 دریافت)
Aperçu Philosophique de la Conscience de soi du Locuteur-Pensant en néoténie linguistique
ص. 394-377
https://doi.org/10.29252/LRR.12.3.13
Rouhollah Rezapour
*
چکیده
(1023 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(231 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS