ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 14، شماره 3 - ( 1402 )
English and French articles
EDITORIAL
چکیده
(2406 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(541 دریافت)
Modeling the Association between EFL Students’ Boredom and Enjoyment: The Mediating Role of Teacher Humor Style
ص. 34-1
10.29252/LRR.14.3.1
Mehdi Solhi
*
،
Aynur Kesen Mutlu
،
Majid Elahi Shirvan
،
Tahereh Taherian
چکیده
(3224 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(793 دریافت)
Teacher Power and Student Behaviors: Insights from Vietnamese Higher Education Classrooms
ص. 67-35
10.29252/LRR.14.3.2
Dung Thi Xuan Do
*
،
Ket Van Mai
چکیده
(2766 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(909 دریافت)
The Representation of Learning-Oriented Assessment (LOA) Practice in EFL Contexts: A Case Study of Teacher Questioning Strategies
ص. 95-69
10.29252/LRR.14.3.3
Zahra Banitalebi
،
Farhad Ghiasvand
*
چکیده
(3078 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(852 دریافت)
A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers’ Professional Development Activities
ص. 121-97
10.29252/LRR.14.3.4
Le Pham Hoai Huong
*
چکیده
(2680 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1190 دریافت)
Task Repetition from EFL Learners’ Perspectives: A Longitudinal Multiple-Case Analysis
ص. 144-123
10.29252/LRR.14.3.5
Shokouh Norouzian
،
Baqer Yaqubi
*
،
Zahra Ahmadpour Kasgari
چکیده
(2853 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(797 دریافت)
The Need for Dyadic Data Analysis as an Emerging Method to Explore Emotional Factors
ص. 161-145
10.29252/LRR.14.3.6
Ling Wu
*
،
Kien Tsong Chau
،
Wan Ahmad Jaafar Wan Yahaya
،
Xiaohui Guo
چکیده
(2680 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1403 دریافت)
The Impact of the Look, Say, Cover, Write, Check Method on the English Spelling Performance of Iranian Students
ص. 190-163
10.29252/LRR.14.3.7
Davood Ghahremanian
،
Akram Bahrami
*
چکیده
(3065 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1174 دریافت)
Teaching Writing to Young Learners: Vietnamese Primary School Teachers’ Beliefs
ص. 211-191
10.29252/LRR.14.3.8
Yen Thi Xuan Nguyen
،
Xuan Van Ha
*
،
Van Thi Hong Dinh
چکیده
(2799 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(705 دریافت)
A Structural Equation Modeling of the Dynamic Interplay among EFL Teachers’ Classroom Management Approaches, Self-efficacy Dimensions, and Personality Types
ص. 237-213
10.29252/LRR.14.3.9
Hoda Divsar
*
چکیده
(2841 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(729 دریافت)
A Conceptual Review on EFL Teachers’ Motivation and Engagement in Flipped Classrooms: A Social Networking Platform
ص. 264-239
10.29252/LRR.14.3.10
Xiaoqin Wang
*
چکیده
(2734 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(790 دریافت)
Toward the Implications of Technology-Based Education and EFL Learners’ Anxiety for Instructions
ص. 287-265
10.29252/LRR.14.3.11
Ruohan Chen
*
،
Boon Sim Ng
،
Shamala Paramasivam
چکیده
(2306 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(819 دریافت)
Researching the Effects of E-book on Children’s Emergent Reading Conducted from 1999 to 2022: A Bibliometric Review
ص. 320-289
10.29252/LRR.14.3.12
Zhaoqi Wu
،
Fadzilah Amzah
*
چکیده
(2322 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(703 دریافت)
Exploitation de la gamification de MOODLE pour enseigner le vocabulaire: le cas des étudiants en licence de langue et littérature françaises à l’université de Téhéran
ص. 350-321
10.29252/LRR.14.3.13
Marzieh Mehrabi
*
،
Azadeh Ebrahim habibi
چکیده
(2815 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(907 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS