واکاوی احساسات خنثی مشتری در جریان گفت‌وگومندی کاربر: به‌سوی حاشیه‌نویسی پیکره‌بنیان گفتمانی

نوع مقاله : مقالات علمی پژوهشی

نویسندگان
1 استاد زبان شناسی، گروه زبان شناسی، دانشکده ادبیات، دانشگاه ازهرا، تهران، ایران
2 پژوهشگر پسادکترا، گروه زبان شناسی، دانشکده ادبیات، دانشگاه ازهرا، تهران، ایران
3 استادیار زبان‌شناسی، گروه آموزش زبان انگلیسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه لرستان، خرم آباد، ایران
10.48311/LRR/lrr.2025.114629.0
چکیده
 

کلیدواژه‌ها

موضوعات



مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده
انتشار آنلاین از 05 آبان 1404