ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 1 - ( 1403 )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(1681 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(886 دریافت)
Intercultural Language Education in an EFL Context: Policymakers’ Beliefs, Knowledge, and Planning
ص. 31-1
10.48311/LRR.15.1.1
Zia Tajeddin
*
،
Zari Saeedi
،
Neda Khanlarzadeh
چکیده
(2514 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1478 دریافت)
Design and Application of Intelligent Classroom in English Language and Literature Based on Artificial Intelligence Technology
ص. 57-33
10.48311/LRR.15.1.33
Kehan Du
*
چکیده
(2008 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1199 دریافت)
Teachers as Emotional Agents: Contributions of an Online Asynchronous Teacher Education Initiative
ص. 86-59
10.48311/LRR.15.1.59
Mohammad Nabi Karimi
،
Mahdieh Mofidi
*
چکیده
(2794 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1095 دریافت)
The Applicability of Positive Psychology in Social Media-Based Language Learning
ص. 118-87
10.48311/LRR.15.1.87
Xiaoqi Qin
*
چکیده
(2199 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1224 دریافت)
A Methodological Synthesis of Research Articles in the English for Specific Purposes’s Lifespan
ص. 143-119
10.48311/LRR.15.1.119
Hessameddin Ghanbar
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(4023 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1222 دریافت)
The Embodiment of Environmental Discourse in Language Learning: A Critical Ecolinguistic Study of EFL Textbooks in Indonesia
ص. 175-145
10.48311/LRR.15.1.145
Pirman Ginting
*
،
Glory Algae
،
Yenni Hasnah
،
Mandra Saragih
،
Adib Kharisma
چکیده
(3499 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1739 دریافت)
Recast Enrichment Episodes for Improving EFL Learners’ Written Accuracy and Complexity: Reaching out to Learner Negotiation
ص. 197-177
10.48311/LRR.15.1.177
David M. Russell
،
Massoud Yaghoubi-Notash
*
چکیده
(2624 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(991 دریافت)
Factors Affecting Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language
ص. 235-199
10.48311/LRR.15.1.199
Mohammad Taghei Azad
،
Moussa Ahmadian
*
چکیده
(2821 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1322 دریافت)
Hiatus Resolution and Its Relation to Vowel Shortening in Persian and Central Kurdish: An Optimality-Theoretic Approach
ص. 258-237
10.48311/LRR.15.1.237
Omid Ghalkhani
*
،
Hossein Razavian
چکیده
(2692 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1173 دریافت)
Iranian Prospective English Language Teachers’ Perceptions of Neurocognitive Science Core Concepts: A Phenomenological Study
ص. 292-259
10.48311/LRR.15.1.259
Hamid Khosravany Fard
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
*
،
Ali Moghimi
،
Mohammad Davoudi
،
Saeed Ghaniabadi
چکیده
(2326 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1049 دریافت)
Insights into Moral Education: Iranian English Teachers’ Conception of Morality
ص. 319-293
10.48311/LRR.15.1.293
Azar Hosseini Fatemi
،
Neda Moezzipour
*
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(2632 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1127 دریافت)
La traduction dans le roman: le cas de Mille Soleils splendides de Khaled Hosseini
ص. 338-321
10.48311/LRR.15.1.321
Atefeh Navarchi
*
،
Ladane Motamedi
چکیده
(2305 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1254 دریافت)
L'Efficacité de l'Apprentissage en ligne des Langues étrangères dans l'ère Post-COVID-19 dans les établissements d'enseignement supérieur
ص. 357-339
10.48311/LRR.15.1.339
Nabil Al-Awawdeh
*
چکیده
(2005 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(866 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS