ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 1 - ( 1403 )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(1454 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(751 دریافت)
Intercultural Language Education in an EFL Context: Policymakers’ Beliefs, Knowledge, and Planning
ص. 31-1
10.48311/LRR.15.1.1
Zia Tajeddin
*
،
Zari Saeedi
،
Neda Khanlarzadeh
چکیده
(2198 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1194 دریافت)
Design and Application of Intelligent Classroom in English Language and Literature Based on Artificial Intelligence Technology
ص. 57-33
10.48311/LRR.15.1.33
Kehan Du
*
چکیده
(1688 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1007 دریافت)
Teachers as Emotional Agents: Contributions of an Online Asynchronous Teacher Education Initiative
ص. 86-59
10.48311/LRR.15.1.59
Mohammad Nabi Karimi
،
Mahdieh Mofidi
*
چکیده
(2459 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(923 دریافت)
The Applicability of Positive Psychology in Social Media-Based Language Learning
ص. 118-87
10.48311/LRR.15.1.87
Xiaoqi Qin
*
چکیده
(1752 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1022 دریافت)
A Methodological Synthesis of Research Articles in the English for Specific Purposes’s Lifespan
ص. 143-119
10.48311/LRR.15.1.119
Hessameddin Ghanbar
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(3264 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1021 دریافت)
The Embodiment of Environmental Discourse in Language Learning: A Critical Ecolinguistic Study of EFL Textbooks in Indonesia
ص. 175-145
10.48311/LRR.15.1.145
Pirman Ginting
*
،
Glory Algae
،
Yenni Hasnah
،
Mandra Saragih
،
Adib Kharisma
چکیده
(2932 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1401 دریافت)
Recast Enrichment Episodes for Improving EFL Learners’ Written Accuracy and Complexity: Reaching out to Learner Negotiation
ص. 197-177
10.48311/LRR.15.1.177
David M. Russell
،
Massoud Yaghoubi-Notash
*
چکیده
(2259 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(809 دریافت)
Factors Affecting Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language
ص. 235-199
10.48311/LRR.15.1.199
Mohammad Taghei Azad
،
Moussa Ahmadian
*
چکیده
(2451 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1057 دریافت)
Hiatus Resolution and Its Relation to Vowel Shortening in Persian and Central Kurdish: An Optimality-Theoretic Approach
ص. 258-237
10.48311/LRR.15.1.237
Omid Ghalkhani
*
،
Hossein Razavian
چکیده
(2279 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(942 دریافت)
Iranian Prospective English Language Teachers’ Perceptions of Neurocognitive Science Core Concepts: A Phenomenological Study
ص. 292-259
10.48311/LRR.15.1.259
Hamid Khosravany Fard
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
*
،
Ali Moghimi
،
Mohammad Davoudi
،
Saeed Ghaniabadi
چکیده
(2045 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(877 دریافت)
Insights into Moral Education: Iranian English Teachers’ Conception of Morality
ص. 319-293
10.48311/LRR.15.1.293
Azar Hosseini Fatemi
،
Neda Moezzipour
*
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(2312 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(884 دریافت)
La traduction dans le roman: le cas de Mille Soleils splendides de Khaled Hosseini
ص. 338-321
10.48311/LRR.15.1.321
Atefeh Navarchi
*
،
Ladane Motamedi
چکیده
(1936 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(911 دریافت)
L'Efficacité de l'Apprentissage en ligne des Langues étrangères dans l'ère Post-COVID-19 dans les établissements d'enseignement supérieur
ص. 357-339
10.48311/LRR.15.1.339
Nabil Al-Awawdeh
*
چکیده
(1731 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(698 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS