ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 16، شماره 5 - ( 1404 )
The Interplay of Enjoyment, Self-Efficacy, and Motivation in L2 Writing of Turkish Learners: A Structural Equation Modeling Approach
ص. 0-1
10.48311/LRR.16.5.1
AYNUR KESEN MUTLU
*
چکیده
(59 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12 دریافت)
The Challenges of Adopting CALL in Iranian Universities: Voices of Professors, Students, and IT Support Engineers
ص. 62-23
10.48311/LRR.16.5.2
Elnaz Latifi Kalkhoran
،
Elaheh Sotoudehnama
*
،
Seyyedeh Susan Marandi
چکیده
(2046 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(17 دریافت)
Technology-mediated syntax learning: A quantitative study of technology acceptance, autonomy, and achievement among EFL learners
ص. 91-63
10.48311/LRR.16.5.3
Afif Ikhwanul Muslimin
*
،
Fitrana Harintama
چکیده
(1138 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12 دریافت)
Exploring EFL Teachers’ Motivation and Influential Factors in Adopting AI for Language Teaching
ص. 124-93
10.48311/LRR.16.5.4
Areej Radhi Alruwaili
*
،
Zhila Kianfar
،
Mostafa Azari Noughabi
چکیده
(21 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9 دریافت)
Post-Humanist Pedagogies in E-Learning for English Language Teaching: Insights from Indonesian Doctorate Students
ص. 159-125
10.48311/LRR.16.5.5
Joko Slamet
*
،
Siusana Kweldju
چکیده
(983 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(18 دریافت)
Identity Construction from a Narrative Perspective (Frame Analysis in Translation of Paratextual Features: Orientalism Concepts & Edward Said in 80s of Iran)
ص. 195-161
10.48311/LRR.16.5.6
Anahita Amirshojai
*
،
Hussein Mollanazar
چکیده
(2258 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(12 دریافت)
Generative AI in Modern Education: Exploring Teachers’ Readiness, Benefits, and Challenges
ص. 218-197
10.48311/LRR.16.5.7
Hisham Al-Shahri
،
Badri Abdulhakim Mudhsh
*
چکیده
(636 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(9 دریافت)
Interrelationships Between Perceptions of Social and Teaching Presences and Satisfaction of Basic Psychological Needs, Persistence, Intrinsic Motivation, and Negative Emotions in Online Education
ص. 253-219
10.48311/LRR.16.5.8
Salman Hintaw Abdulhussein
،
Mohammad Amiryousefi
*
،
Manijeh Youhanaee
چکیده
(1998 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(7 دریافت)
EFL Teachers’ Use of Technology in Task-Based Language Teaching in Teaching Reading: Perceptions, Variety and Intensity
ص. 289-255
10.48311/LRR.16.5.9
Bambang Yudi Cahyono
،
Kardi Nurhadi
*
،
Hartia Novianti
،
Maharani Khansa
چکیده
(1161 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(26 دریافت)
Deferral of Desire: A Lacanian Study of Mother-Child Relationships in Tennessee Williams’ The Glass Menagerie and Darren Aronofsky’s Black Swan
ص. 317-291
10.48311/LRR.16.5.10
Amir Sina Ahmadifar
،
Sara Khazai
*
،
Nadia Alkola
چکیده
(2772 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(15 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS