ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 16، شماره 3 - ( 1404 )
EDITORIAL
چکیده
(407 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(133 دریافت)
The Effect of Genre-based Learning on Teaching Academic Email Writing
ص. 28-1
10.48311/LRR.16.3.1
Evgeniya Aleshinskaya
*
،
Natalia Vasilieva
چکیده
(2180 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(295 دریافت)
Reading of Humor-added Subtitles of Foreign Films in Persian: An Eye-tracking Study
ص. 52-29
10.48311/LRR.16.3.2
Saber Zahedi
،
Masood Khoshsaligheh
*
چکیده
(2325 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(176 دریافت)
Exploring the Impact of Autobiographical Poetry Writing on Perceptions, Emotions, and Desires in Indonesian EFL Students
ص. 81-53
10.48311/LRR.16.3.3
Inggrit O. Tanasale
،
Lutfi Ashar Mauludin
*
،
Gatot Prasetyo
چکیده
(1284 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(337 دریافت)
The Ugly, the Promising, and the Good: A Mixed-Methods Study of Shame, Guilt, and Grit among Iranian EFL Learners
ص. 118-83
10.48311/LRR.16.3.4
Mohammad Ghafouri
*
،
Jaleh Hassaskhah
چکیده
(2476 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(195 دریافت)
Attending Inclusive EFL Teachers Identity for Students with Special Educational Needs
ص. 145-119
10.48311/LRR.16.3.5
Fitriatul Masitoh
*
،
Nunung Suryati
چکیده
(1520 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(182 دریافت)
Measuring Student Identity Emotioncy Tension (SIET) and Its Applications in the EFL Contexts: Validating and Investigating the Psychometric Quality of SIETS
ص. 178-147
10.48311/LRR.16.3.6
Asieh Amini
،
Hiwa Weisi
*
چکیده
(2152 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(151 دریافت)
Learner’s Awareness of Metacognitive Strategies in Listening: A Case of English Majors at a University in the Mekong Delta of Vietnam
ص. 204-179
10.48311/LRR.16.3.7
Le C. Tuan
*
،
Q. Lap Trinh
،
Dang K. Nguyen
،
Vo T. T. Trang
،
Van T. K. Trinh
،
Le T. Vy
،
Trieu T. H. Tuoi
چکیده
(1361 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(190 دریافت)
An Empirical Investigation of Cognitive Effort Required to Translate Informative, Expressive, and Operative Text Types
ص. 243-205
10.48311/LRR.16.3.8
Forouzan Bahmani
،
Hossein Navidinia
*
،
Jalilollah Faroughi Hendevalan
چکیده
(2107 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(187 دریافت)
The Interaction Between Lexical Cohesion and L2 Vocabulary Size and Depth in TOEFL Reading Item Types
ص. 272-245
10.48311/LRR.16.3.9
Mostafa Janebi Enayat
*
،
Farhad Mazlum
چکیده
(1428 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(253 دریافت)
La formation linguistique de l’apprenant de français à l’université de Bagdad :perspective en linguistique appliquée
ص. 302-273
10.48311/LRR.16.3.10
Jinan Mohammed Watheq Ismael AL-OBAIDI
*
چکیده
(1283 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(178 دریافت)
Les noms composés français, leurs équivalents en persan et vice versa ; Sont-ils toujours composés ?
ص. 324-303
10.48311/LRR.16.3.11
Nahid Djalili Marand
*
،
Mahboubeh Mobasheri
چکیده
(570 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(183 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS