You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites
نقش مشخصه های معنایی فعل و عنصر کنش پذیر، در فراگیری ساخت مجهول در گفتار کودکان فارسیزبان علی علیزاده
*چکیده -
متن کامل (PDF)
گذرایی سرنمونی و حذف مفعول در زبان فارسی فائزه سلیمی، والی رضایی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
نقش پاد گفتمانها در مجاب سازی مخاطب در قابوسنامه فضل الله خدادادی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی جو معرفتشناختی یک کلاس درس زبان انگلیسی پایۀ دهم دورۀ متوسطه در ایران با رویکرد قومشناختی موردی مرضیه باقرکاظمی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
زبان اول یا دوم؟ گزینش زبانی دوزبانه ها به هنگام پردازش هیجان شادی مرضیه صمیمی فر، سحر بهرامی خورشید
*، صغری اکبری چرمهینی
چکیده -
متن کامل (PDF)
خلاقیت استعاری در داستانهای کوتاه زکریا تامر (مورد کاوی دو مجموعه داستان کوتاه صهیل الجواد الأبیض و دمشق الحرائق) فریده بهرامی، صلاح الدین عبدی
*چکیده -
متن کامل (PDF)
پردازش معناشناختی واژههای گفتاری در نوجوانان مبتلا به فلج مغزی: شواهدی از آزمون انطباق واژه با تصویر حیدر نصرت زاده
*، حسن قاسمی، لیلا رضایی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل گفتمان انتقادی مجموعه کتب زبان انگلیسی پراسپکت و ویژن برمبنای خوانش فوکویی از مفهوم سنزدگی مجتبی رجبی، خدیجه آقائی
*، عارف دانیالی
چکیده -
متن کامل (PDF)
معیارهای توسعۀ پایدار در سازماندهی محتوای کتابهای عربی دورۀ متوسطۀ اول سجاد اسماعیلی
*، عبدالرزاق رحمانی
چکیده -
متن کامل (PDF)
بررسی مبتداسازی در جملههای مرکب زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی- نقشی سحر محمدیان، بهرام مدرسی
*، فروغ کاظمی، ستاره مجیدی
چکیده -
متن کامل (PDF)
سواد پژوهشی معلمان: مرور دامنهای نقش معلمان در پژوهش و الگوهای سواد پژوهشی محمدرضا عنانی سراب
*، سلماز آقازاده
چکیده -
متن کامل (PDF)
اثربخشی آموزش میانفرهنگی شعر معاصر فرانسه و فارسی بر استفاده از راهبردهای عاطفی ـ اجتماعی و علاقهمندی به محتوای ادبی بهنام محرم زاده، لیلا شوبیری
*، مجید یوسفی بهزادی
چکیده -
متن کامل (PDF)
تبیین فازی موضوع درونی محذوف در گروه فعلی زبان فارسی الهه واثق، راضیه مهدی بیرقدار
*، آرزو نجفیان، مزدک انوشه
چکیده -
متن کامل (PDF)
تحلیل زبان عرفانی عبهرالعاشقین در مبحث عشق براساس الگوی گفتمان پویا زهرا افتخار، حسین آقاحسینی
*، مسعود آلگونه
چکیده -
متن کامل (PDF)
Back to Original Issue