آ
  • آتشی، لاله تحلیل تطبیقی و بینارشته‌ای شعر و نقاشی در آثار سهراب [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
  • آزادمنش، مهناز بررسی و مقایسه عوامل دخیل در معناداری و کارکرد پاره‌گفتارهای واکنشی در گفت‌و‌گوهای فارسی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 85-112]
  • آزادی، پرویز تحلیل مؤلفه‌های معنایی حق در قرآن کریم با بهره‌گیری از شیوه همنشینی و جانشینی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 67-84]
  • آقاگل زاده، فردوس توصیف و تبیین ساخت‌های زبانی ایدلوژیک در تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-26]
  • آقاگل زاده، فردوس انگاره زبان‌شناختی نگارش و گزینش خبر: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • آهسته، محمد جواد بررسی مشکلات زبان‌آموزان ایرانی در نحوه بیان علت به زبان روسی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-10]
ا
  • ابراهیم زاده، عیسی بررسی چگونگی توسعه مهارتهای ارتباطی و توانش زبانی در آموزش مجازی در سطح دانشگاهها [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • ابن الرسول، سید محمدرضا معانی غیرمستقیم جملات پرسشی از دیدگاه کاربردشناسی زبان و بلاغت عربی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-25]
  • ابوالحسنی چیمه، زهرا ضمایر بازیافتی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 201-121]
  • ابوالحسنی چیمه، زهرا ضمایر بازیافتی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 201-121]
  • اسماعیلی، سجاد میزان اجرای راهبردهای تدریس متون شعری در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 173-191]
  • اصغری بایقوت، یوسف مقایسه تطبیقی ساختار و محتوای قصاید عربی خاقانی با معلقات سبع [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 27-47]
  • افزاشی، آزیتا بررسی تطبیقی استعاره‌های مفهومی جهتی در زبان‌های اسپانیایی و فارسی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 1-23]
  • اکبری بیرق، حسن بررسی تطبیقی شعر و اندیشه تی. اس. الیوت و احمد شاملو بر اساس مؤلفه‌های مدرنیته [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 43-66]
  • الوانی، سید مهدی مفهوم‌شناسی تطبیقی عدالت زبانی (کارکرد زبان در توسعه عدالت) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 113-126]
  • انوشیروانی، علی رضا تحلیل تطبیقی و بینارشته‌ای شعر و نقاشی در آثار سهراب [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 1-24]
  • ایزدی فر، راحله بررسی پیکره بنیاد مفعول نمایی افتراقی در مازندرانی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • ایمانی، آسیه تفاوت‌های جنسیتی زبانی در به کارگیری دایرۀ واژگان فارسی در چهارچوب تکامل رشد ارتباطی: بررسی موردی در دو کودک دوقلو [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 193-223]
ب
  • بزرگ بیگدلی، سعید الگوی تحول نقش‌ زن از همسر خانه دار تا مصلح اجتماعی براساس نشانه‌شناسی اجتماعی رمان های سووشون و عادت می کنیم [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 217-235]
  • بزرگ بیگدلی، سعید الگوی تحول نقش‌ زن از همسر خانه دار تا مصلح اجتماعی براساس نشانه‌شناسی اجتماعی رمان های سووشون و عادت می کنیم [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 217-235]
  • بزرگ بیگدلی، سعید بررسی تطبیقی چشم دلدار در غزلیات حافظ و ترانه‌نامۀ پِترارکا [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 257-283]
  • بزرگ بیگدلی، سعید بررسی تطبیقی چشم دلدار در غزلیات حافظ و ترانه‌نامۀ پِترارکا [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 257-283]
  • بهرامی، فاطمه ساخت افعال سبک بر ‌اساس زبان‌شناسی شناختی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 169-191]
  • بهنام، مینا تفاوت راوی قصه نویس و قصه گو در داستان «شیر و گاو» از کلیله و دمنه و داستان‌های بیدپای [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 67-83]
  • بوژمهرانی، مهدی قابلیت تعمیم‌پذیری پژوهش‌های کمّی در رشته آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 193-213]
پ
  • پروینی، خلیل رئالیسم در سبک بنیانگذاران داستان نویسی عربی و فارسی (محمود تیمور و محمدعلی جمال‌ زاده) [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-64]
  • پهلوان نژاد، محمدرضا بررسی و مقایسه عوامل دخیل در معناداری و کارکرد پاره‌گفتارهای واکنشی در گفت‌و‌گوهای فارسی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 85-112]
  • پورعزت، علی اصغر مفهوم‌شناسی تطبیقی عدالت زبانی (کارکرد زبان در توسعه عدالت) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 113-126]
ت
  • تاج آبادی، فرزانه مقایسه مشدّدسازی و تشدیدزدایی در زبان فارسی و گویش های ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 127-151]
  • تاج آبادی، فرزانه مقوله «اتباع» در لغت‌نامه دهخدا (یک بررسی مجدّد) [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 175-192]
  • تاج الدین، ضیاء آموزش نمود دستوری به فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی مقایسه ای روش‌های تدریس ساختاری و ارتباطی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 25-49]
  • تقوی، محمد تفاوت راوی قصه نویس و قصه گو در داستان «شیر و گاو» از کلیله و دمنه و داستان‌های بیدپای [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 67-83]
ج
  • جعفرپور، میلاد تأثیر‌پذیری شعر و نثر خاقانی از ادب عربی در دو سطح صورت و معنا [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
  • جندقی، غلامرضا مفهوم‌شناسی تطبیقی عدالت زبانی (کارکرد زبان در توسعه عدالت) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 113-126]
ح
  • حسامی، تورج بررسی تطبیقی استعاره‌های مفهومی جهتی در زبان‌های اسپانیایی و فارسی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 1-23]
  • حسن زاده، رضوان نگاهی به ماهیت مقولۀ نمود فعل در زبان روسی و فارسی از دریچۀ کاربرد نمود ناکامل افعال [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 65-80]
  • حسن زاده میرعلی، عبدالله بررسی تطبیقی مکتب باروک با سبک هندی (مطالعه موردی: بیدل دهلوی) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 51-66]
  • حسن زاده میرعلی، عبدالله تحلیل ریخت شناسی روایت اسطوره‌ای «کتیبه» بر اساس نظریۀ ولادیمیر پراپ [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 81-100]
  • حسینی فاطمی، آذر بررسی وضعیت آموزش تلفظ و جایگاه آن در کتاﺏهای زبان انگلیسی دورﺓ دبیرستان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-25]
  • حق پرست، لیلا شیوه‌های تصویرسازی کارگزاران اجتماعی در داستان بهمن از شاهنامه و بهمن‌نامه (بر اساس مؤلفه‌های جامعه‌شناختی ـ معنایی در تحلیل گفتمان) [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-27]
خ
  • خسروی شکیب، محمد بنیامتنیت دو متن؛ نقد تطبیقی داستان «فریدون» در شاهنامه و «شاه لیر» شکسپیر [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-22]
  • خلیقی، محمد ضمایر بازیافتی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 201-121]
  • خنیفر، حسین مفهوم‌شناسی تطبیقی عدالت زبانی (کارکرد زبان در توسعه عدالت) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 113-126]
  • خیرآبادی، رضا بررسی رابطه ساخت هجایی با میزان زایایی وندهای اشتقاقی فعل افزای زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 143-156]
  • خیرآبادی، رضا انگاره زبان‌شناختی نگارش و گزینش خبر: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
د
  • داوودی، ایلناز درک ضرب­المثل­های فارسی در نوجوانان یک­زبانه و دو‌زبانه: تحلیل مقایسه­ای عملکرد بر پایه مدل اقناع­ محدودیت [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 193-216]
  • دسپ، سید علی الگوی تحول نقش‌ زن از همسر خانه دار تا مصلح اجتماعی براساس نشانه‌شناسی اجتماعی رمان های سووشون و عادت می کنیم [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 217-235]
  • دشتی آهنگر، مصطفی گفتمان‌های مشترک در چهار رمان فارسی (تحلیل تطبیقی درون‌مایه رمان‌های خط تیره آیلین، چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم، عادت می‌کنیم و چهل سالگی) [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 85-101]
  • ده باشی شریف، فروزان بررسی چگونگی توسعه مهارتهای ارتباطی و توانش زبانی در آموزش مجازی در سطح دانشگاهها [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • دهرامی، مهدی مقایسه تطبیقی ساختار و محتوای قصاید عربی خاقانی با معلقات سبع [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 27-47]
ذ
  • ذکاوت، مسیح تبیین چالش‌ها و ظرفیت‌های رابطه نقد و نظریه ادبی و ادبیات تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 103-119]
  • ذوالفقاری، حسن رئالیسم در سبک بنیانگذاران داستان نویسی عربی و فارسی (محمود تیمور و محمدعلی جمال‌ زاده) [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-64]
ر
  • راسخ مهند، محمد بررسی پیکره بنیاد مفعول نمایی افتراقی در مازندرانی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-16]
  • رحیمی جعفری، مجید از مناسبات بینامتنی تا مناسبات بینارسانه‎ای بررسی تطبیقی متن و رسانه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-21]
  • رحیمی جعفری، مجید از مناسبات بینامتنی تا مناسبات بینارسانه‎ای بررسی تطبیقی متن و رسانه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-21]
  • رمضان کیایی، محمد حسین ویژگی‌های بلاغی انئید و پیشینه آن در ادب لاتین: بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 121-133]
  • رهبر، بهزاد رابطه جنسیت و قطع گفتار: بررسی جامعه‌شناختی زبان [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 135-147]
ز
  • زاهدی، کیوان ضمایر بازیافتی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 201-121]
  • زمانی، مینا بررسی مقایسه‌ای «باهم‌آیی‌ها » در کنش زبانی بیان شدت در فرانسه و فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 123-141]
  • زندی، بهمن بررسی چگونگی توسعه مهارتهای ارتباطی و توانش زبانی در آموزش مجازی در سطح دانشگاهها [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • زندی، بهمن بررسی چگونگی توسعه مهارتهای ارتباطی و توانش زبانی در آموزش مجازی در سطح دانشگاهها [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • زهرایی، سید حسن نگاهی به ماهیت مقولۀ نمود فعل در زبان روسی و فارسی از دریچۀ کاربرد نمود ناکامل افعال [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 65-80]
س
  • ساسانی، فرهاد تحلیل مؤلفه‌های معنایی حق در قرآن کریم با بهره‌گیری از شیوه همنشینی و جانشینی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 67-84]
  • سالاس، بئاتریس کریستینا بررسی تطبیقی استعاره‌های مفهومی جهتی در زبان‌های اسپانیایی و فارسی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 1-23]
  • سنایی، نرگس بررسی تطبیقی شعر و اندیشه تی. اس. الیوت و احمد شاملو بر اساس مؤلفه‌های مدرنیته [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 43-66]
ش
  • شامانی، لیلا بررسی تطبیقی مکتب باروک با سبک هندی (مطالعه موردی: بیدل دهلوی) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 51-66]
  • شریفی، شهلا بررسی و مقایسه عوامل دخیل در معناداری و کارکرد پاره‌گفتارهای واکنشی در گفت‌و‌گوهای فارسی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 85-112]
  • شریفی، شهلا بررسی و مقایسه عوامل دخیل در معناداری و کارکرد پاره‌گفتارهای واکنشی در گفت‌و‌گوهای فارسی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 85-112]
  • شعیری، حمید رضا از مناسبات بینامتنی تا مناسبات بینارسانه‎ای بررسی تطبیقی متن و رسانه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-21]
ص
  • صادقی، لیلا خوانش شعر «حکایت» اثر احمد شاملو با رویکرد شعرشناسی شناختی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 149-167]
  • صادقی، لیلا خوانش شعر «حکایت» اثر احمد شاملو با رویکرد شعرشناسی شناختی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 149-167]
  • صادقی، وحید درک شنیداری تکیه واژگانی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • صفا، پریوش بررسی مقایسه‌ای «باهم‌آیی‌ها » در کنش زبانی بیان شدت در فرانسه و فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 123-141]
ض
  • ضیاء حسینی، سید محمد بررسی چگونگی توسعه مهارتهای ارتباطی و توانش زبانی در آموزش مجازی در سطح دانشگاهها [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
ع
  • عزیز محمدی، فاطمه بنیامتنیت دو متن؛ نقد تطبیقی داستان «فریدون» در شاهنامه و «شاه لیر» شکسپیر [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-22]
  • عشقوی، ملیحه آموزش نمود دستوری به فارسی آموزان غیرایرانی: بررسی مقایسه ای روش‌های تدریس ساختاری و ارتباطی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 25-49]
  • علیپور، احمد بررسی چگونگی توسعه مهارتهای ارتباطی و توانش زبانی در آموزش مجازی در سطح دانشگاهها [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-30]
  • عموزاده، محمد ساخت افعال سبک بر ‌اساس زبان‌شناسی شناختی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 169-191]
غ
  • غفارثمر، رضا قابلیت تعمیم‌پذیری پژوهش‌های کمّی در رشته آموزش زبان انگلیسی در ایران [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 193-213]
  • غلامی، حسین بررسی مشکلات زبان‌آموزان ایرانی در نحوه بیان علت به زبان روسی [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-10]
ف
  • فائز، کوکب مفهوم‌شناسی تطبیقی عدالت زبانی (کارکرد زبان در توسعه عدالت) [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 113-126]
  • فِسنقری، حجت الّه تأثیر‌پذیری شعر و نثر خاقانی از ادب عربی در دو سطح صورت و معنا [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-24]
  • فهیم کلام، محبوبه تأمل در مرگ و نظام هستی در شعر گورستان دریایی پل والری و رباعیات خیام [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 157-173]
ق
  • قبادی، حسینعلی بنیامتنیت دو متن؛ نقد تطبیقی داستان «فریدون» در شاهنامه و «شاه لیر» شکسپیر [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-22]
  • قبادی، مصیب رئالیسم در سبک بنیانگذاران داستان نویسی عربی و فارسی (محمود تیمور و محمدعلی جمال‌ زاده) [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-64]
  • قربان خانی، مرضیه معانی غیرمستقیم جملات پرسشی از دیدگاه کاربردشناسی زبان و بلاغت عربی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-25]
  • قنبری عبدالملکی، رضا تحلیل ریخت شناسی روایت اسطوره‌ای «کتیبه» بر اساس نظریۀ ولادیمیر پراپ [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 81-100]
  • قنسولی، بهزاد تطبیق ویژگی‌های متنی و فرامتنی در اقتباس: بررسی موردی ترجمه رمان غرور و تعصب [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 215-234]
  • قنسولی، بهزاد تطبیق ویژگی‌های متنی و فرامتنی در اقتباس: بررسی موردی ترجمه رمان غرور و تعصب [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 215-234]
ک
گ
  • گاژا، رامون بررسی تطبیقی چشم دلدار در غزلیات حافظ و ترانه‌نامۀ پِترارکا [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 257-283]
  • گل احمر، احسان معانی غیرمستقیم جملات پرسشی از دیدگاه کاربردشناسی زبان و بلاغت عربی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-25]
  • گلفام، ارسلان تصویرگونگی دوگان‌ساخت‌ها در زبان فارسی: ‌طبقه‌بندی معنایی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 153-172]
  • گلفام، ارسلان تصویرگونگی دوگان‌ساخت‌ها در زبان فارسی: ‌طبقه‌بندی معنایی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 153-172]
  • گلفام، ارسلان ضمایر بازیافتی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 201-121]
  • گلفام، ارسلان ضمایر بازیافتی در زبان فارسی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 201-121]
  • گلفام، ارسلان انگاره زبان‌شناختی نگارش و گزینش خبر: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • گلفام، ارسلان انگاره زبان‌شناختی نگارش و گزینش خبر: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
م
  • ماﻟﻚزاده، شیرین بررسی وضعیت آموزش تلفظ و جایگاه آن در کتاﺏهای زبان انگلیسی دورﺓ دبیرستان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-25]
  • متقی زاده، عیسی میزان اجرای راهبردهای تدریس متون شعری در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 173-191]
  • محسنی، محمدرضا تأمل در مرگ و نظام هستی در شعر گورستان دریایی پل والری و رباعیات خیام [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 157-173]
  • محمدی رکعتی، دانش میزان اجرای راهبردهای تدریس متون شعری در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 173-191]
  • محمدی رکعتی، دانش میزان اجرای راهبردهای تدریس متون شعری در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 173-191]
  • محمودی بختیاری، بهروز مقوله «اتباع» در لغت‌نامه دهخدا (یک بررسی مجدّد) [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 175-192]
  • محمودی بختیاری، بهروز رابطه جنسیت و قطع گفتار: بررسی جامعه‌شناختی زبان [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 135-147]
  • محیی الدین قمشه ای، غلامرضا تصویرگونگی دوگان‌ساخت‌ها در زبان فارسی: ‌طبقه‌بندی معنایی [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 153-172]
  • مختاباد امرایی، سیدمصطفی از مناسبات بینامتنی تا مناسبات بینارسانه‎ای بررسی تطبیقی متن و رسانه [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-21]
  • مرادی مقدم، مصطفی بررسی وضعیت آموزش تلفظ و جایگاه آن در کتاﺏهای زبان انگلیسی دورﺓ دبیرستان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1391، صفحه 1-25]
  • مرادی مقدم، مصطفی تطبیق ویژگی‌های متنی و فرامتنی در اقتباس: بررسی موردی ترجمه رمان غرور و تعصب [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 215-234]
  • ملکی، ناصر اشتراک عینی در برخی اشعار احمد شاملو و نیما یوشیج [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 235-256]
  • منسوب بصیری، ایمان ویژگی‌های بلاغی انئید و پیشینه آن در ادب لاتین: بررسی تطبیقی [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 121-133]
  • منشی زاده، مجتبی الگوی تحول نقش‌ زن از همسر خانه دار تا مصلح اجتماعی براساس نشانه‌شناسی اجتماعی رمان های سووشون و عادت می کنیم [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 217-235]
  • میردهقان، مهین ناز تفاوت‌های جنسیتی زبانی در به کارگیری دایرۀ واژگان فارسی در چهارچوب تکامل رشد ارتباطی: بررسی موردی در دو کودک دوقلو [دوره 3، شماره 1، 1391، صفحه 193-223]
  • میردهقان، مهین ناز درک ضرب­المثل­های فارسی در نوجوانان یک­زبانه و دو‌زبانه: تحلیل مقایسه­ای عملکرد بر پایه مدل اقناع­ محدودیت [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 193-216]
ن
  • نجاتی، وحید درک ضرب­المثل­های فارسی در نوجوانان یک­زبانه و دو‌زبانه: تحلیل مقایسه­ای عملکرد بر پایه مدل اقناع­ محدودیت [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 193-216]
  • نویدی، مریم اشتراک عینی در برخی اشعار احمد شاملو و نیما یوشیج [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 235-256]
  • نیکوبخت، ناصر الگوی تحول نقش‌ زن از همسر خانه دار تا مصلح اجتماعی براساس نشانه‌شناسی اجتماعی رمان های سووشون و عادت می کنیم [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 217-235]
  • نیکوبخت، ناصر بررسی تطبیقی چشم دلدار در غزلیات حافظ و ترانه‌نامۀ پِترارکا [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 257-283]
ه
  • هاجری، حسین بررسی تطبیقی چشم دلدار در غزلیات حافظ و ترانه‌نامۀ پِترارکا [دوره 3، شماره 4، 1391، صفحه 257-283]